سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین روش های کسب درآمد از گوگل

امروزه با گسترش دنیای اینترنت زندگی بشر در سرتاسر جهان کاملاً با این دنیای مدرن و آنلاین ادغام شده است. دنیای اینترنت پاسخ به بسیاری از نیازهای روزمره زندگی بشر را بسیار آسان کرده است. امروزه بسیاری از خرید و فروش ها در تمام زمینه ها، تبلیغات در هر زمینه ای از طریق اینترنت و آنلاین به آسانی انجام می شود. بسیاری از مشاغل از طریق دنیای اینترنت به وجود آمده وبسیاری از مردم از این طریق به آسانی کسب درآمد می کنند.

از جمله برترین روش های کسب درآمد که از طریق اینترنت انجام می شود کسب در آمد از طریق وب سایت ها و دیده شدن وب سایت هاست که به دو طریق انجام تبلیغات گوگل و سئو قابل انجام است.  

کسب درآمد از گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟    

تبلیغ در گوگل یک نوع بازاریابی اینترنتی و امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است. صاحبان کسب و کار و شرکت های تولیدی و خدماتی بسیار زیادی در سرتاسر جهان با استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار خود به سرعت سبب افزایش فروش و کسب سود بیشتر می شوند. 

به عبارتی دیگر قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل (SERP)به وسیله پرداخت هزینه تبلیغات گوگل به این کمپانی را تبلیغات گوگل میگویند.

امروزه شرکت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند که از اعتبار کافی نیز برخوردار هستند و شما عزیزان می توانید با سپردن تبلیغات خود و مدیریت بودجه موردنظرتان به یک شرکت تبلیغاتی خوب و کاربلد به سرعت به نتایج مطلوب خود دست یابید.  در نتیجه این امر شما عزیزان با استفاده از دنیای اینترنت به سرعت به کسب درآمد قابل توجهی دست پیدا می کنید.

با انتخاب این روش به عنوان روش تبلیغاتی خود در کمتر از دو ساعت می توانید به سرعت کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید و در کمترین زمان ممکن نام برند و نوع محصولات و خدمات خود را به کل دنیا معرفی کرده و به نتایج دلخواه خود به سرعت دست یابید.

هزینه تبلیغات گوگل 

در ازای هر کلیک که بر روی لینک های تبلیغاتی انجام می شود شرکت گوگل هزینه مشخصی را از شما دریافت خواهد کرد. مدیریت بودجه در نظر گرفته شما به عهده گوگل است.

مزایای گوگل ادز

1.      دستیابی به نتایج در گوگل ادز بسیار سریع تر از سایر روش های تبلیغاتی است.

2.      هزینه مناسب و مقرون به صرفه این روش از دیگر مزیت های آن است.

3.      نتایج در گوگل ادز قابل اندازه گیری هستند، به گونه ای که شما با توجه به تعداد کلیک هایی که بر روی لینک های تبلیغاتی شما انجام شده است به آسانی می توانید نتایج را مشاهده کنید.

4.      با توجه به تعداد بی شمار کاربرانی که شبانه روز و در هر لحظه با اینترنت سر و کار دارند تعداد مشتریان شما به شدت افزایش خواهد یافت.

5.      با گوگل ادز همیشه در هر لحظه و هر نقطه ای از دنیا در معرض دید کاربران قرار خواهید گرفت.

سئو چیست؟

سئو و بهینه سازی سایت نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد کسب و کارهای مختلف است. سئو یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی و بسیار پربازده است. در این روش نیز یک تیم چند نفره و متخصص در این زمینه با تلاش فراوان و همه روزه جهت تولید کردن محتواها و بک لینک سازی قوی و مؤثر زمان بسیار زیادی را برای تبلیغات شما صرف خواهند کرد تا سایت شما به طور طبیعی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد. این روش بسیار زمان برتر از روش گوگل ادز است و مستلزم صبر و حوصله بسیار زیادی است. این روش به مراتب نتایج بسیار پایدارتری نسبت به تبلیغات گوگل برای وب سایت هدف به ارمغان می آورد.

پس با انتخاب روش های بازاریابی اینترنتی به صورت آنلاین و به سرعت در معرض دید کاربران بی شمار اینترنت قرار بگیرید و کسب درآمد خود را از این طریق روز به روز افزایش دهید.

با فراگیری نحوه انجام تبلیغات گوگل و گذارندان دوره های سئو و بهینه سازی وب سایت به عنوان یک دیجیتال مارکتر نیز امکان کسب درآمد به سادگی توسط خود شما و یا فعالیت در آژانس های تبلیغاتی برای شما به وجود خواهد آمد.