سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفر تا صد تبلیغات گوگل

 

تبلیغ در گوگل

همان طور که از نام تبلیغات گوگل پیداست، تبلیغات گوگل یک نوع بازاریابی اینترنتی است که با وارد شدن به دنیای تبلیغات بسیار پرطرفدار و پرکاربرد در زمینه تبلیغات شده است. با توجه به گسترش دنیای اینترنت و گره خوردن آن با کسب و کارهای متنوع تحول عظیمی در رونق کسب و کارها و صاحبان تولیدات مختلف و رفاه زندگی روزمره مردم شده است. صاحبان کسب وکارهای مختلف با استفاده از این روش می توانند به سرعت نام برند و نوع محصولات و خدمات خود را به کل دنیا شناسانده و معرفی کنند و در کمترین زمان ممکن به فروش و سود بسیار دست یابند. مردم نیز به راحتی با تولیدات و انواع برندها آشنا می شوند و با توجه به نظرات کاربران و مشتریان آن ها می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند و خرید خود را به آسانی انجام دهند   .  توصیه میشود برای آشنایی بیشتر مقاله با تبلیغ در گوگل کسب و کار خود را رونق دهید مطالعه نمایید.

روش های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد از جمله تبلیغات از طریق تلویزیون و رادیو، مجلات و روزنامه ها، چاپ و پخش تراکت، نصب بنر در سطح، بیلبورد و ... اما این روش ها با کم و کاستی هایی که به همراه داشتند به سرعت جای خود را به روش تبلیغات گوگل داده اند.

تفاوت گوگل ادز با سایر روش های آفلاین تبلیغات 

اگر بخواهیم روش های آفلاین را با روش مدرن تبلیغات اینترنتی مقایسه کنیم می توان به تفاوت هزینه های آن ها اشاره کرد، روش های آفلاین مستلزم هزینه های بسیار زیادی برای انجام تبلیغات هستند به علاوه زمان بسیار زیادی صرف نتیجه گیری مطلوب آن ها می شود. اما بالعکس آن روش ها تبلیغات گوگل با توجه به مقرون به صرفه بودن آن و دستیابی به نتایج مطلوب در کمترین زمان ممکن اقتصادی ترین، بهترین و موثرترین نتیجه ممکن را برای شما به ارمغان می آورد.  

تبلیغات گوگل چیست؟ 

در پاسخ به این سوال که تبلیغات گوگل چیست میتوان گفت به طور کلی قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تبلیغات گوگل می گویند.

هزینه تبلیغات گوگل

 

به ازای هر کلیک که بر روی لینک های تبلیغاتی انجام می شود مبلغ مشخصی به شرکت گوگل پرداخت می شود. در واقع گوگل موظف به مدیریت بودجه شما عزیزان طی مدت زمان مشخصی می باشد.

شما عزیزان به آسانی می توانید تبلیغات خود را به شرکت‌های تبلیغاتی داخل کشور که قابل اطمینان هستند بسپارید. شرکت تبلیغاتی فامین یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی معتبر است که با تیم متخصص خود کمپین تبلیغاتی شما را به سرعت راه اندازی کرده و سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد داد.

نحوه انجام تبلیغات گوگل

 

1.      در ابتدا و قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی باید وب سایت شرکت خود را توسط متخصصین در همین حوزه طراحی کنید. طراحی سایت شرکتتان حتماً باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود.

2.      در گام بعدی در صورت آماده ارائه بودن پلن های محصولات و خدمات شما و در دسترس قرار گرفتن آن ها می توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید.

·        کمپین تبلیغاتی شما در کمتر از دو ساعت راه اندازی می شود.

مزایای تبلیغات گوگل

 

·         هزینه کم و مقرون به صرفه روش تبلیغاتی گوگل ادز از مزایای بارز این روش است.

·         دستیابی به نتایج در این روش به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن است.

·         با گوکل ادز در هر لحظه و هر نقطه ای از دنیا در معرض دید کاربران بی شماری قرار خواهید گرفت.

·         با گوگل ادز همیشه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهید گرفت.

·         با انتخاب و استفاده از کلید واژه های مناسب مرتباً در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار خواهید گرفت.

·         نتایج در گوگل ادز قابل اندازه گیری و مشخص هستند به طوری که شما عزیزان می توانید نتایج به دست آمده از این روش را به طور واضح مشاهده کنید.

پس با سپردن تبلیغات خود به شرکت تبلیغاتی فامین به سرعت به فروش و سود دلخواه خود دست یابید و کسب و کار خود را در کمترین زمان ممکن رونق ببخشید.