سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با تبلیغ در گوگل کسب و کار خود را رونق دهید.

 

انتخاب یک روش تبلیغاتی مناسب و اثرگذار هدف تمامی صاحبان کسب و کار و تولیدات مختلف است. استفاده از یک روش تبلیغاتی خوب مهم ترین گام در تحقف اهداف یک کسب وکار است. انتخاب یک روش تبلیغاتی مناسب و موثر رسیدن به افزایش فروش و کسب سود بیشتر را میسر می سازد. روش های بسیار زیاد و متنوعی برای تبلیغات وجود دارد از جمله تبلیغات از طریق تلویزیون و رادیو، روزنامه و مجلات، چاپ و پخش تراکت، بیلبورد، نصب بنر در سطح از روش های آفلاین تبلیغات به شمار می آیند. این روش ها علاوه بر هزینه بر بودنشان زمان بسیار زیادی نیز برای انجام آن ها و دستیابی به نتایج آن نیاز است. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان کنار گذاشتن این روش های تبلیغاتی و انتخاب روش های نوین در تبلیغات با استفاده از اینترنت است. جهت آشنایی با برترین روش های کسب درآمد از گوگل اینجا را کیلیک کنید.

 تبلیغات گوگل از مؤثرترین روش های تبلیغاتی نوین است. با گسترش دنیای اینترنت و جایگاهی که در زندگی روزمره مردم دنیا دارد روش تبلیغاتی گوگل به سرعت جایگزین روش های دیگر تبلیغات و امروزه بسیار پرطرفدار در بین صاحبان کسب و کار و تولیدات مختلف شده است. این روش تبلیغاتی به عنوان مدرن ترین روش تبلیغات محسوب می شود. با استفاده از این روش طی مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید شاهد رونق، ترقی و پیشرفت کسب و کار خود باشید   .

با تبلیغ در گوگل فامین نام برند و تبلیغات شما عزیزان به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعداد بی شماری کاربر در سطح دنیا شناسانده خواهد شد.

تبلیغات گوگل چیست؟

قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تبلیغات گوگل می نامند. در واقع شرکت تبلیغاتی فامین که از معتبرترین شرکت های تبلیغاتی در این زمینه است با مدیریت بودجه شما عزیزان تبلیغات شما را ماهرانه مدیریت خواهد کرد و نام برند و سایت شما را به سرعت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد داد.

اما چه زمانی می توان تبلیغات گوگل را انجام داد ؟

·        برای سپردن تبلیغات خود به شرکت تبلیغاتی گوگل ابتدا باید وب سایت شرکت خود را توسط متخصصین در همین حوزه طراحی کنید.

·        پس از آن در صورت آماده ارائه بودن پلن های محصولات و خدمات شما و در دسترس قرار گرفتن آن ها می توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید. 

·        با استفاده از این روش کمپین تبلیغاتی شما در کمتر از دو ساعت راه اندازی شده و وب سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل به نمایش درخواهد آمد.

هزینه گوگل ادز

هزینه تبلیغات گوگل بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی است. به این صورت که به ازای هر کلیک که بر روی لینک های تبلیغاتی انجام می شود شرکت گوگل مبلغ مشخصی را از شما دریافت می کند و خود موظف به مدیریت بودجه شما طی مدت زمان مشخص شده است‌‌.

مزایای تبلیغات گوگل

از جمله مزایای بی شمار انجام تبلیغات گوگل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

·         هزینه گوگل ادز همان طور که گفته شد بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی است.

·         دستیابی به نتایج در این روش بسیار سریع تر از سایر روش های تبلیعاتی است.

·         با گوکل ادز به سرعت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهید گرفت.

·         با گوکل ادز در هر لحظه و هر نقطه ای از دنیا در معرض دید کاربران بی شماری قرار خواهید گرفت.

·         با توجه به این موضوع که کاربران بسیار زیادی در طی شبانه روز از اینترنت و سرچ گوگل برای رسیدن به مایحتاج خود استفاده می کنند تعداد مشتریان شما به سرعت افزایش خواهد یافت.

·         با استفاده از کلید واژه های مناسب شانش دیده شدن سایت شما بسیار افزایش خواهد یافت.

·         نتایج در گوگل ادز قابل اندازه گیری و مشخص هستند به طوری که شما عزیزان می توانید به طور واضح نتایج به دست آمده را مشاهده کنید.

با انجام تبلیغات گوگل توسط شرکت های تبلیغاتی معتبر همچون آژانس تبلیغاتی فامین ادز به سرعت دیده شوید و موجب رونق کسب و کار خود شوید. پس همین حالا با شماره تلفن های ما تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.