سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه لازم است از تبلیغات گوگل بدانید

در واقع گوگل ادوردز یک نوع بازاریابی اینترنتی است که امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار در بین صاحبان کسب‌وکار و تولیدات مختلف است. با گسترش دنیای اینترنت و پیدایش این روش تبلیغاتی سایر روش‌های تبلیغاتی مثل تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، روزنامه و مجلات، چاپ و پخش تراکت، نصب بیلبورد و ... برکنار شده اند و این روش تبلیغاتی جایگزین سایر روش‌های تبلیغاتی شده‌است. همه ما می‌دانیم که امروزه اینترنت چه تاثیر و جایگاهی در زندگی مردم در سرتاسر دنیا دارد. بسیاری از خرید و فروش ها از طریق دنیای اینترنت انجام می‌شود درنتیجه جایگاه تبلیغات در آن نیز جایگاه ویژه‌ای است.

در واقع شما عزیزان که صاحب برند، کسب‌وکار و یا هر تولیدات و خدماتی هستید با پرداخت هزینه مشخصی به شرکت گوگل تبلیغات خود را به افراد متخصص در این زمینه می‌سپارید تا تبلیغات، نام سایت و برند شما به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن به تمام مردم در سرتاسر دنیا شناسانده شود.

برای این کار نیاز دارید یک شرکت تبلیغاتی خوب و متخصص را پیدا کرده و تبلیغات خود را به آن بسپارید. امروز شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه تبلیغات فعالیت دارند که یکی از بهترین و معتبرترین آن‌ها آژانس تبلیغاتی فامین ادز است. آژانس تبلیغاتی فامین با مجموعه پرسنل متخصص و تیم حرفه‌ای خود با فعالیت‌های بی‌نظیرش در کمترین زمان ممکن شما را به اهدافتان می‌رساند.

تعرفه شارژ اکانت و تبلیغات گوگل 

با توجه به شرایط فعلی کشور ما و تحریم‌هایی که بر آن حاکم است ارز کشور ما مورد قبول گوگل نیست. درنتیجه ما برای پرداخت‌های خود به ارز قابل‌ قبول گوگل نیاز داریم. تعرفه اکانت گوگل مبلغی است که خود شما مسئولیت شارژ و مدیریت آن ها را از بابت پرداخت هایتان بر عهده خواهید گرفت. شما عزیزان به 2 روش می‌توانید ارز مورد نیاز تبلیغات خود را تامین کنید.

اگر بخواهید شارژ اکانت گوگل ادز را خودتان انجام دهید حتماً باید یک حساب بانکی معتبر در یکی از کشورهای خارجی داشته باشید.

که البته این روش به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و روش قابل‌اطمینانی برای پرداخت‌های شما نمی‌باشد. زیرا همان‌طور که گفتیم گوگل حساسیت زیادی بر پرداخت‌ها دارد. بانک‌های خارجی در بسیاری از موارد با توجه به ملیت شما حسابتان را مسدود خواهند کرد درنتیجه روش شارژ اکانت گوگل ادز توسط خودتان بسیار پرریسک و غیر قابل‌اطمینان می‌باشد.

از طرفی شما عزیزان می‌توانید پرداخت‌های خود را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید. امروزه شرکت‌های تبلیغاتی بسیاری در داخل کشورمان فعالیت دارند که بسیار معتبر و همکار شرکت گوگل محسوب می‌شوند. به این صورت که هزینه تبلیغات در گوگل مبلغی است که توسط شرکت گوگل از شما دریافت می شود تا آن‌ها را تبدیل به ارز قابل‌قبول برای کمپانی گوگل کند. مثل لیر ترکیه، درهم امارات و دلار آمریکا که البته این روش روش توصیه‌شده و قابل‌اطمینان برای پرداخت‌های شما عزیزان می‌باشد. دراین‌صورت شما می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای حسابتان به وجود نخواهد آمد و کاملاً آسوده‌خاطر از بابت پرداخت‌های تان باشید.

 هزینه تبلیغات گوگل 

درواقع به‌ازای هر کلیک که بر روی لینک‌های تبلیغاتی انجام می‌شود شما عزیزان باید مبلغ مشخصی را به شرکت گوگل بپردازید.

مزایای گوگل ادز 

·        هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن

·        با گوگل ادز همیشه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باشید

·        تبلیغات گوگل در هر لحظه و هر نقطه ‌ای از دنیا نام سایت و تبلیغات شما را در معرض دید کاربران بی‌شماری قرار خواهد داد

·        با توجه به تعداد کاربران بی‌شماری که شبانه‌روز با دنیای اینترنت سروکار دارند تعداد مشتریان شما نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت

·        نتایج در گوگل ادز قابل‌ اندازه‌گیری هستند. به طوری که شما با مشاهده تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های تبلیغاتی می شود می‌توانید نتایج را به‌وضوح مشاهده کنید

پس اگر به‌دنبال ایجاد تغییروتحول در کسب‌وکار خود و کسب سود بیشتر هستید حتما با شماره تلفن‌های ما تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی‌های لازم را از مشاوران ما دریافت نمایید. شرکت فامین با مجموعه متخصص و کاربلد خود برای ارائه بهترین و مؤثرترین خدمات صفر تا صد تبلیغات گوگل ، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما عزیزان می‌باشد.