سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آژانس تبلیغاتی فامین ادز

 

آژانس تبلیغاتی فامین ادز با هدف ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات و شناساندن نام برند، نوع تولیدات و محصولات شما عزیزان به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن به عنوان یک شرکت تبلیغاتی معتبر در زمینه تبلیغات فعالیت دارد   .

خدمات آژانس تبلیغاتی فامین ادز

شما عزیزان که ممکن است صاحب هر کسب‌وکاری باشید تبلیغات مختلف و متنوعی را برای تحقق اهداف خود تجربه کرده باشید و به نتیجه دلخواهتان نرسیده‌اید می‌توانید شرکت تبلیغاتی فامیل ادز را انتخاب کرده و در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به نتایج و اهداف دلخواهتان دست یابید.

ما در شرکت تبلیغاتی فامیل ادز به روش‌های مختلفی خدمات تبلیغات گوگل ادوردز را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. از جمله شما می‌توانید اجرای کمپین تبلیغاتی و مدیریت آن را به ما بسپارید و گزارش کارکرد کمپین خود‌ را روزانه از ما بخواهید و یا در مقابل اجرای کمپین تبلیغاتی و مدیریت آن توسط خودتان باشد و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم.

تبلیغات گوگل 

قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را با استفاده از انجام خدمات تبلیغات گوگل و پرداخت هزینه کلمات کلیدی به کمپانی گوگل را تبلیغات گوگل می‌گویند.

میزان هزینه‌ای که برای تبلیغ در گوگل در نظر گرفته اید و می‌خواهید هزینه کنید بستگی به خودتان دارد. دراین‌صورت می‌توانید از پلن‌های ادوردز با قیمت‌های پایین‌تر شروع کنید و پس‌از مشاهده نتایج قابل‌قبول و موفقیت‌آمیز بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

در رابطه با هزینه این روش تبلیغاتی می‌توان گفت که شما مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش تبلیغاتی را انتخاب کرده‌اید. زیرا شما به‌ازای هر کلیک که بر روی لینک‌های تبلیغاتی شما انجام می‌شود هزینه مشخصی را می‌پردازید درنتیجه به‌هیچ‌عنوان نگران هزینه‌های تبلیغاتی خود نباشید.

سئو 

سئو و تبلیغات گوگل هر دو این روش ها از روش‌های بازاریابی اینترنتی‌ و امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار در بین صاحبان کسب‌وکارهای گوناگون هستند. هر دوی این روش‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن‌هم هدف تبلیغات و شناساندن نام تجاری و نوع محصولات و خدمات کسب‌وکارهای مختلف به عموم مردم در سرتاسر دنیا است. با این تفاوت که دستیابی نتایج در تبلیغات گوگل بسیار سریع‌تر از روش سئو است. یعنی با استفاده از روش تبلیغاتی گوگل به‌سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبلیغات شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت و تعداد کاربران بی‌شماری روزانه در هر لحظه و هر نقطه ای از دنیا تبلیغات شمارا مشاهده می‌کنند، در تبلیغات گوگل کمپین تبلیغاتی شما در کمتر از 2 ساعت آغاز می‌شود و به‌سرعت سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. اما در سئو و بهینه سازی سایت یک تیم چند نفره و متخصص در این حوزه مدت‌زمان بسیار زیادی را صرف تولید کردن محتوا و بک لینک های فراوان می‌کنند تا سایت شما را به‌طور طبیعی در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهند.

طراحی سایت 

برای قرار گرفتن در بستر اینترنت و استفاده از تبلیغات گوگل، سئو و ... جهت دیده شدن ابتدا باید وب‌سایت شرکت خود را در راه کنید. طراحی ‌سایت شرکت‌تان را به افراد متخصص در همین زمینه بسپارید

 در گام بعدی در صورت آماده بودن پلن‌های محصولات و خدمات شما عزیزان و در دسترس بودن آن‌ها می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید

موشن گرافیک 

در واقع به هرچیزی که دارای حرکت باشد موشن گفته می‌شود و یکی از ابزارهای جدید دیجیتال مارکتینگ موشن گرافیک محسوب می شود. به‌طورکلی موشن گرافیک ویدئوهایی هستند که به‌صورت متحرک پیامی را به مخاطب منتقل می‌کنند .

این روش بسیار مشابه انیمیشن است با این تفاوت که در موشن گرافیک بیشتر از عناصر بصری مثل بافت، فرم و رنگ، تصاویر و ترکیب‌بندی برای حرکت محتوا استفاده می‌شود.

شرکت فامین ادز با ارائه بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما عزیزان است. پس اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد رسیدن هرچه سریع‌تر به هدفتان را دارید با شماره‌تلفن‌های ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از مشاوران ما دریافت نمایید.