سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل ادوردز با فامین ادز

 

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

با آژانس تبلیغاتی فامین ادز در کمترین زمان ممکن به اهداف خود در جهت افزایش فروش و کسب سود بیشتر دست یابید. شرکت فامین ادز از جمله شرکت‌های تبلیغاتی گوگل در داخل کشورمان است که بسیار معتبر و متخصص در امر تبلیغات اینترنتی می‌باشد   .

تبلیغات گوگل امروزه از پرطرف‌دار ترین روش‌های تبلیغاتی است که به‌عنوان بروزترین و مؤثرترین روش تبلیغات اینترنتی شناخته‌شده است. هر کسب‌وکاری برای پیشرفت و رسیدن به اهداف خود به یک روش بازاریابی معتبر و مناسب نیاز دارد. روش‌های بسیار زیادی در زمینه تبلیغات وجود دارد مثل تبلیغات از طریق تلویزیون و رادیو، روزنامه و مجلات، بیلبورد، چاپ و پخش تراکت، نصب بنر در سطح شهر و ... . اما این روش‌ها علاوه‌بر این‌که زمان بسیار زیادی برای دستیابی به نتایج در آن نیاز است هزینه بسیار زیادی برای انجام تبلیغات نیاز دارند و به‌ لحاظ تاثیرگذاری به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌ مقایسه با روش تبلیغاتی گوگل ادز نمی‌باشند.

شما عزیزان می‌توانید با انتخاب این روش تبلیغاتی به‌عنوان تبلیغات خود در کمتر از 2 ساعت کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید و پس از آن تبلیغات شما به‌سرعت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت و در کمترین زمان ممکن در معرض دید کاربران بی‌شماری قرار خواهد گرفت.

این روش به دلیل دستیابی سریع به نتایج و همچنین قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن از پرطرف‌دارترین روش‌های بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود.

به‌طورکلی قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تبلیغات گوگل می‌نامند.

هزینه تبلیغات گوگل

به‌ازای هر کلیک که بر روی لینک‌های تبلیغاتی انجام می‌شود شرکت گوگل مبلغ مشخصی را از شما عزیزان دریافت خواهد کرد. به‌طورکلی هزینه تبلیغات گوگل بسیار مناسب تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

درواقع شرکت گوگل موظف به مدیریت بودجه شما عزیزان در طی مدت‌زمان مشخصی است.

مزایای تبلیغات گوگل

دستیابی به نتایج در تبلیغات گوگل بسیار سریع‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی می‌باشد.

با تبلیغات گوگل در هر لحظه و هر نقطه ‌ای از دنیا در معرض دید کاربران بی‌شماری قرار خواهید گرفت.

نتایج در تبلیغات گوگل قابل‌اندازه‌گیری است به صورتی که با توجه به تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک های تبلیغاتی انجام می‌شو می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

با انتخاب کلیدواژه‌های مناسب شانس دیده شدن تبلیغات شما بسیار افزایش می‌یابد.

با توجه به تعداد کاربران بی‌شماری که در طی شبانه‌روز با دنیای اینترنت سروکار دارند تعداد مشتریان شما نیز به‌سرعت افزایش خواهد یافت.

چه زمانی می‌توان از تبلیغات گوگل استفاده کرد؟

برای استفاده از تبلیغات گوگل ابتدا باید وب‌سایت شرکت خود را طراحی کنید. طراحی وب‌سایت شرکت‌تان را به افراد متخصص در همین زمینه بسپارید.

در گام بعدی در صورت آماده بودن پلن های محصولات و خدمات شما عزیزان و در دسترس بودن آن‌ها می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید‌.

شارژ اکانت گوگل ادز

جهت شارژ اکانت تبلیغات گوگل دو روش وجود دارد.

·        اگر می‌خواهید شارژ اکانت گوگل ادز را خودتان انجام دهید باید یک حساب بانکی معتبر در یکی از بانک‌های خارج از کشور داشته باشید. این روش درواقع روش مناسب و مطمئنی نمی‌باشد زیرا ازآنجایی‌که گوگل در بحث پرداخت‌ها حساسیت بسیار زیادی دارد ممکن است در صورت شناسایی ملیت شما عزیزان حسابتان را مسدود کند.

·        روش بعدی شارژ اکانت گوگل ادز توسط آژانس‌های تبلیغاتی می‌باشد. درواقع آژانس‌های تبلیغاتی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که کار پرداخت هایتان را انجام می‌دهند. شرکت تبلیغاتی گوگل فامین ادز از جمله آژانس های تبلیغاتی معتبر می‌باشد که شارژ اکانت گوگل ادز شما عزیزان را با مناسب ترین هزینه ها انجام می‌دهد. شرکت فامین ادز ریال دریافتی از شما را به ارز قابل‌قبول جهت کمپانی گوگل تبدیل خواهد کرد مثل لیر ترکیه، دلار آمریکا و درهم امارت.

پس همین الان با شماره‌تلفن‌های ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. با شرکت فامین ادز به‌سرعت به اهداف خود در جهت افزایش فروش و کسب سود بسیار نزدیک شوید.