سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوای چندرسانه ای با فامین ادز

 

موشن گرفیک

تولید محتوا چندرسانه‌ ای یا مولتی مدیا امروزه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در زمینه تبلیغات دارد. در این روش محتوا به شیوه‌های متنوع و مختلف مثل عکس، فیلم، صدا و غیره ارائه می شو زیرا ممکن است در این روش ارائه شما چندین دسته مخاطب داشته باشید.

بطور کلی ارائه پیام‌های مختلف با توجه به واکنش متفاوت کاربر را مولتی مدیا می‌گویند. در این روش ارائه   به بیان ارتباط و مفاهیم همچنین انتقال مسائل مختلف با استفاده از امکانات رسانه‌ای مختلف پرداخته می‌شود، در این روش از رسانه‌های متعدد مثل متن، موسیقی، موشن گرافیک، عکس، گفتار و غیره برای ارتباط با مخاطب استفاده می‌شود.

طراحی پست اینستاگرام 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرف‌دار است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان کسب‌وکارهای گوناگون قرار دارد.

امروزه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام توجه مخاطبان بسیار زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. برای مثال همه ما ممکن است از ابتدای صبح تا نیمه‌های شب و به‌طورکلی در هر لحظه از شبانه‌روز چندین‌بار شبکه‌های اجتماعی خود از جمله اینستاگرام را چک کنیم و با تبلیغات بسیار زیادی در زمینه کسب‌وکارهای گوناگون مواجه شویم. پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام که شما عزیزان مشاهده می‌کنید در جلب توجه و جذب مشتری بسیار مؤثر است. امروزه بسیاری از خرید و فروش‌های همه ما انسان‌ها در هر نقطه ‌ای از دنیا اینترنتی انجام می‌شود و بسیاری از افراد ممکن است خریدهای خود را با دیدن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام و جذب شدن به آن‌ها انجام دهند. هر چه پست زیباتر و مفهومی‌تر باشد توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. کاربرد طراحی پست اینستاگرام در این زمینه می‌باشد که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین می‌باشد.

طراحی پست اینستاگرام گامی مؤثر در موفقیت یک کسب‌ و کار می‌باشد.

موشن گرافیک 

به‌طورکلی موشن در لغت به هر چیزی که دارای حرکت باشد گفته می‌شود، که یکی از ابزارهای جدید دیجیتال مارکینگ می‌باشد‌. موشن گرافیک به ویدئویی گفته می‌شود که پیامی را به‌صورت متحرک به مخاطب انتقال دهد.

موشن گرافیک تلفیقی از عناصر بصری گرافیکی به همراه افکت صدا و موسیقی می‌باشد که تبلیغات موردنظر را بسیار زیبا و ماندگار به ذهن مخاطب منتقل می کند. این روش تبلیغاتی ایده‌پردازی شما را به روشی ساده، کوتاه و واضح به مخاطب انتقال می‌دهد. موشن گرافیک بسیار شبیه به انیمیشن می‌باشد با این تفاوت که در این روش بیشتر از عناصر بصری مانند بافت، رنگ، ترکیب‌بندی برای حرکت محتوا و فرم استفاده می‌شود.

کاربردهای موشن گرافیک 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی، معرفی محصول یا خدمات، انیمیشن‌ های دوبعدی، ایده‌های تبلیغاتی و برنامه‌های آموزشی.

تبلیغات گوگل

 

تبلیغ در گوگل یک روش بازاریابی اینترنتی است که امروزه طرف‌داران بسیار زیادی در بین صاحبان کسب‌وکارهای گوناگون دارد. در این روش تبلیغاتی شما عزیزان به‌ سرعت به نتایج دلخواهتان دست خواهید یافت. در واقع شما عزیزان با پرداخت هزینه های تبلیغاتتان کمپین تبلیغاتی شما در کمتر از 2 ساعت آغاز می‌شود و نام سایت و برند شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت و در کمترین زمان ممکن تبلیغات شما در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار خواهد گرفت، درنتیجه به‌دنبال افزایش چشمگیر مشتریان شما به‌ سرعت به سود بسیار دست خواهید یافت.

به‌طورکلی قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تبلیغات گوگل می‌گویند.

هزینه گوگل ادز

 

به‌ازای هر کلیک که بر روی لینک های تبلیغاتی شما انجام شود شرکت گوگل مبلغ مشخصی را از شما عزیزان دریافت خواهد کرد.

چه زمانی می‌توان از روش تبلیغاتی گوگل استفاده کرد؟

 

برای استفاده از این روش تبلیغاتی ابتدا باید وب‌سایت شرکت‌تان را طراحی کنید. طراحی وب سایت شرکت خود را به افراد متخصص در همین حوزه بسپارید.

در گام بعدی در صورت آماده بودن پلن‌های محصولات خدمات شما عزیزان و در دسترس بودن آن‌ها می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید.

شرکت فامین ادز یکی از شرکت‌های تبلیغاتی معتبر و موفق در داخل کشورمان می‌باشد که با ارائه بهترین روش‌های تبلیغاتی شما عزیزان را به تحقق اهداف تان به‌دنبال افزایش فروش و کسب سود فراوان خواهد رساند.

پس همین الان با شماره‌تلفن‌های ما تماس بگیرید و مهم ترین و سریع‌ترین گام را در جهت تحقق اهدافتان بردارید.